czwartek, 23 października 2014

Kurs na pudełko halloweenowe na słodycze

Wiem, że Halloween nie jest naszą polską tradycją, jednak jest to świetna okazja do stworzenia różnych ozdób, które oddadzą klimat towarzyszący w tym czasie. W zeszłym roku odwiedziły mnie w domu dzieci w przebraniach, a ja niestety nie miałam cukierków. W tym roku już się przygotowałam i postanowiłam dawać im w pudełkach – nietoperkach. ;) W związku z tym, postanowiłam przygotować dla Was krótki kurs na właśnie takie pudełka. 

Potrzebne jest:

Czarna kartka techniczna
Nożyczki
Klej/taśma dwustronna
Dodatki dekoracyjne na oczy, usta
Szablon pudełka

Odrysowujemy na czarnej kartce szablon, który macie poniżej.

 
 Następnie wycinamy i zginamy w miejscach gdzie jest przerywana linia, lecz przed zgięciem należy najlepiej kostką introligatorską (a jak ktoś nie ma to czymś cienkim i twardym, tj. cyrkiel, czy wypisany długopis) przeciągnąć, aby ładnie się zginało.
W następnej kolejności smarujemy klejem lub przyklejamy taśmę dwustronną na wąski pasek, który widać na szablonie na samym dole. Poniżej jest efekt po zgięciu wszystkich linii i sklejeniu.


W końcu najprzyjemniejsza część – ozdabianie! :) Wycięłam skrzydełka i usta „na czuja”, natomiast oczy miałam już gotowe (jedno mniejsze od drugiego), jednak jeśli nie macie takich to nie ma co się przejmować, gdyż super będą wyglądały oczy także wycięte z papieru.
 Poniżej widzicie wycięte skrzydełka. Aby były takie same, należy wyciąć jedno skrzydełko, a potem odrysować drugie.


Ostateczny efekt pudełka:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka